Naše společnost vznikla v roce 1998 se záměrem nabízet služby v oblasti evidence a správy místních komunikací (od toho je odvozen i vlastní název).
Již od počátku bylo nosným produktem provádění pasportizace komunikací včetně jejich příslušenství (mosty, dopravní značení, odvodnění, apod.).
Od roku 1999 nabízíme pasporty včetně vlastního softwarového řešení, kterým je program Kompas.
První verze systému Kompas byly vytvořeny jako účelová aplikační řešení pro vedení pasportu komunikací, později také pro pasport veřejného osvětlení (VO).
Základním cílem vývoje programového vybavení i metodiky zpracování dat je pro nás využitelnost pro výkon správy majetku včetně evidence údržby a souvisejících financí.
Díky poctivému přístupu a důrazu na provozní rovinu se nám v průběhu let podařilo realizovat velké množství zakázek v rámci celé České republiky. Našimi zákazníky se staly malé obce i velká statutární města.
Kromě pasportů komunikací a VO jsme postupně zvládli metodiku dalších komunálních majetkových a evidenčních agend, jakými jsou veřejná zeleň, městský mobiliář, hřbitovy nebo různé typy infrastruktury.
Díky množství a variantnosti prováděných pasportů jsme v této problematice pravděpodobně největším a nejzkušenějším dodavatelem v České republice.